My Member

Wednesday 10 August 2011

Tennis Outing~~

Pada ari Rabu yg hujan2 ni, ade la stu kelab tenis PALAM yg gagah gak pgi wat training kt UITM Shah Alam... presiden die la yg smngat sgt ni... sbgai ahli yg brwibawa ~KONONNNN~ aq pon join skali... mule2 ade la coach M ni ajr bsic2 like serving, forehand, overhead smash n mcm2 lg r... ps2 kt0rang p0n wat one point single match.. kt cni la trserlah power tennis aq.. kantoi gak le xpndai mainnnn... nmun, rse bst gak r wlaup0n men tgh2 p0se ni.. pnat like HELL! tp exprience yg bg0s r.. to tennis club, keep up the gud w0rk~~ so lets tg0k cter ni.. LAYANZzzzzz~


Seorang Lelaki tua memasuki bilik doktor untuk pemeriksaan fizikal tahunan. Setelah beberapa minit, doktor keluar dan berkata, "Harun, aku minta maaf, tapi kami mendapati anda menghadapi keadaan yang hanya memungkinkan anda untuk hidup 6 minggu sahaja lagi.

"Tapi Doktor," Harun menjawab, "Saya merasa sihat, saya tak merasa lebih baik dari tahun ini... Hal ini tidak mungkin benar. Apakah tidak ada yang boleh saya lakukan?"

Setelah beberapa saat, doktor berkata, "Ya, anda mungkin boleh ke spa kesihatan yang baru di hujung jalan ini dan mandi lumpur setiap hari".

Harun bersemangat bertanya, "Dan itu akan menyembuhkan saya?"

"Tidak," jawab doktor, "tapi itu akan membuatkan anda terbiasa dengan tanah."

This is the rest of the post

No comments:

Post a Comment